ATILIM ÜNİVERSİTESİ
Öğrenci Bilgi Sistemi
 Sevgili Öğrenciler,

Kayıt sürecimizi iyileştirmek ve geç ders ekleme ve bırakmaları azaltmak amacıyla yapılan çalışmalarımız çerçevesinde, bu dönemden itibaren ders bırakma/ekleme süresi bittikten sonra Öğrenci Bilgi Sistemimiz (ÖBS/SIS), öğrenci ve akademik danışmanların kullanımına ders bırakma ve ekleme için kapalı tutulacaktır.

İçinde bulunduğumuz akademik dönem için ders bırakma/ekleme süresi olan 27-28 Şubat 2014 tarihleri boyunca (bkz. http://www.atilim.edu.tr/akademik-takvim adresli sayfadaki akademik takvim) ders bırakma/ekleme işlemlerinizi tamamlamadıysanız, geç ders bırakma ve eklemeniz için akademik danışmanınızın onayı ile bağlı olduğunuz bölüm başkanlığına mazeretinizi anlatan bir dilekçe hazırlayarak başvurmanız gerekecektir. Mazeretiniz bölüm başkanlığı tarafından kabul görürse, fakülte yönetim kurulunda görüşülüp rektörlüğe sunulacaktır. Başvurunuz ancak bölüm başkanlığı, fakülte yönetim kurulu ve rektörlük onaylarını aldıktan sonra ders işlemleriniz tamamlanabilecektir.

Bu nedenlerle, eğitiminizin aksamaması için,27-28 Şubat 2014 tarihleri boyunca devam edecek bu dönemki ders bırakma/ekleme süresi içerisinde, ders ekleme işlemlerinizi tamamlamanızı önemle hatırlatıyorum.

Yeni döneme tekrar hoş geldiniz diyor, çalışmalarınızın başarılı geçmesini diliyorum.

Dear Students,

In order to improve our registration process and decrease the number of late adds and drops, starting this semester, our Student Information System (SIS) will be closed for course additions and drops by students and academic advisors following the course add/drop period.

If during the current semester?s add/drop period of February 27-28, 2014 (see academic calendar at http://www.atilim.edu.tr/en/akademik-takvim), you are unable to complete the courses you want to add and drop, you will need to apply to your department chair?s office with the help of your academic advisor with valid reasons for late adds and drops. Your application will subsequently require the approval of your department chair, faculty executive board and the university rector to be processed.

For your learning to be uninterrupted, it is very important to complete your course addition and drop needs during the 27-28 February 2014 period.

I welcome you to the new semester, and wish you continued success in your studies with us.

Thank you,
Prof. Dr. Hasan U. Akay
Provost


 
24 Nisan 2014 Perşembe / 50.16.65.168







Kullanıcı Adı
Şifre
Dil/Language
Güvenlik Kodu
Öğrenci Bilgi Sistemi (SIS) şifrenizi unuttuysanız lütfen buraya tıklayınız








© Proliz Yazılım